Час на дитинство, або як навчання з пелюшок може зашкодити вашій дитині

казкотерапія

Час на дитинство, або як навчання з пелюшок може зашкодити вашій дитині

Наші діти набагато менше проводять часу надворі, граючись у рухливі ігри, аніж ми свого часу. Досить часто це через наше намагання вберегти дитину від небезпеки та бажання дати їй гарну освіту з дитинства. Ми іноді думаємо: чим більше вкласти в інтелектуальний розвиток дитини від самого народження, тим більше знань вона отримує, і тим успішнішою буде в дорослому житті. Батьки зараз ставлять за мету, що у 4 роки дитина буде читати, у 5 років буде розмовляти іноземними мовами, а у 6 знатиме табличку множення.

Інтелектуальний розвиток дитини

Одна з причин такого бажання розвитку дитини — страх батьків, що діти будуть відставати від тих, які їх оточують. Але ваші діти повинні також розуміти, що життя — це не тільки робота і навчання, це і щасливе дитинство: ігри з друзями, морозиво в парку, і радість від усвідомлення цієї миті. Чим щасливіше буде дитинство вашої дитини, тим більш щасливою людиною вона виросте.

Саме одним із способів позбавити малечу дитинства — завантажити його/її шкільними уроками, гуртками, заняттями в музичній школі, вивченням іноземної та спортом, а ще ми обов’язково хочемо їхньої допомоги і вдома. Це втомлює та виснажує, адже не всі діти повинні досягати успіхів на рівні Андрія Шевченка чи Рембрандта. Кожен має право на відпочинок, щасливе дитинство та свої захоплення, тоді дитина виросте повноцінною, сильною особистістю й людиною, яка здатна щасливо прожити життя.

Курси по ранньому інтелекту дитини

На сьогодні існує багато різноманітних курсів по ранньому інтелектуальному розвитку дитини, та не розібравшись в них батьки віддають дитину, не розуміючи, що багато вкладають у розвиток лівої півкулі дитини, при цьому завдають шкоди правій — творчій. Цим вони гальмують, наприклад, розвиток лідерських якостей у дитини та творчий потенціал.

Так ви виховаєте лише виконавців, а не лідерів. Коли батьки насправді бачать творчий потенціал дитини, вони мають вловити цей момент і запропонувати допомогу, завести дитину на гурток чи почати реалізовувати її потенціал самостійно.

Внесок в розвиток дитини

Лише коли дитині подобається та вона із задоволенням відвідує навчання чи гурток — можна сказати, що ви робите внесок в її інтелектуальні чи фізичні здібності. Та це не стосується випадку, коли батьки через силу змушують дитину, такі заняття ніякої користі дитині не принесуть, а лише тривожність і страхи.

Ми часто чуємо на консультаціях: «Моя дитина взагалі не хоче читати, вже і просимо, і сваримо — результату жодного, а книжки потрібно читати усім».

Якщо в сім’ї прийнято проводити вільний час біля комп’ютера або телевізора, то дитині, вочевидь, складніше зацікавитися книгами. Станьте для неї прикладом, почніть читати разом, бо коли ви змушуєте дитину читати, і кажете, що читати потрібно всім, а самі цього не робите — дитина відчуває нещирість, брехню та несправедливість.

 

Чому мене заставляють, а самі книг до рук не беруть?

Знайдіть цікаві дитячі книги, розраховані на вік дитини, зробіть із цього гру. Наприклад, можна поставити якусь сценку за сценарієм книги, і тоді в дитини буде з’являтися бажання читати і розвиватимуться творчі здібності. Не вирішуйте за вашу дитину, ким їй бути та чим займатися.

Звертайтесь до нас за консультацією сімейного психолога.

Читайте також:

Пісочна терапія, як метод арттерапії

Казкотерапія, як метод цілісного розвитку особистості

У щасливих батьків, щасливі діти

Яка вона, — сучасна мама?

 

ЗАЛИШИТИ КОМЕНТАР